Jouw medewerkers als beste ambassadeurs
Organisaties zien vaak een hele belangrijke en waardevolle groep over het hoofd: hun eigen medewerkers. Ja, want deze groep kun je inzetten als ambassadeurs van
Organisaties zien vaak een hele belangrijke en waardevolle groep over het hoofd: hun eigen medewerkers. Ja, want deze groep kun je inzetten als ambassadeurs van
Nieuwe medewerkers aantrekken in een krappe arbeidsmarkt; het is niet makkelijk. En dan beperkt Facebook je tegenwoordig ook nog enorm in targetmogelijkheden. De perfecte kandidaat vinden lijkt ver weg. Hoe wij dit aanpakken?
In veel vacatures kom je dooddoeners tegen. Van die vage kreten die eigenlijk weinig zeggen. Een daarvan is een ‘jong en dynamisch team’ ontdekten wij.
Veel organisaties hebben hun positionering richting potentiële klanten goed op orde, maar vinden het lastiger om onderscheidend te zijn richting potentiële werknemers. In een oververhitte arbeidsmarkt is dit juist hoe je (de juiste) kandidaten binnenhaalt. Aan de slag dus met je werkgeversmerk door middel van employer branding. Waarom en hoe, leggen we je uit.
Je vacature staat al een paar weken, misschien zelfs maanden online, maar een reactie laat op zich wachten. Tijd om het roer om te gooien en op een originele manier personeel te werven. Maar hoe pak je zoiets aan en waar begin je? Wij helpen je een eindje op weg.
Het is voor veel bedrijven moeilijk of zelfs nagenoeg onmogelijk om personeel te vinden op dit moment. En als er dan kandidaten solliciteren, dan is het ook nog de kunst om iemand te vinden die bij het bedrijf past en voor langere tijd blijft. Tijd voor verandering! Wij helpen je bij het bereiken en aantrekken van sollicitanten.