Artikelen

Als experts in employer branding, contentmarketing en CEO-marketing hebben wij al veel kennis opgedaan en zijn we graag op de hoogte van alle, laatste trends. Dit delen we dan ook graag met jou! Wel zo Aangenaam, toch? ;-)
Danielle - Employer brand marketeer Buro Aangenaam

Al een geruime tijd was ik op zoek naar een baan bij een werkgever waar ik écht op mijn plek zou zitten. Ik zocht namelijk naar een gouden combinatie: de afwisseling en uitdaging die je als ondernemer hebt en de

Wat is een employer brand marketeer - Buro Aangenaam

Wat is een employer brand marketeer eigenlijk? Dat is wat we elkaar vroegen tijdens een werkoverleg. Natuurlijk weten we zelf precies wat we doen, maar voor ‘buitenstaanders’ is het best een onbekende en ingewikkelde term. Daarom vroegen we al onze

Wat is een employer brand marketeer? Buro Aangenaam.

Wat is een employer brand marketeer eigenlijk? Dat is wat we elkaar vroegen tijdens een werkoverleg. Natuurlijk weten we zelf precies wat we doen, maar voor ‘buitenstaanders’ is het best een onbekende en ingewikkelde term. Daarom vroegen we al onze

Recensies verhogen zichtbaarheid
Mede door de krapte op de arbeidsmarkt is het belangrijk dat je een sterke wervingsstrategie opzet voor jouw vacature om toch nog het verschil te kunnen maken tussen al die leuke werkgevers en originele vacatures. Recensies zijn daar een belangrijk
BeReal - blog Romy
BeReal, de app die je als marketeer ongetwijfeld voorbij hebt horen komen het afgelopen jaar. Maar hoe werkt BeReal eigenlijk? En is het ook interessant voor je employer branding? Romy legt het je uit! 
Buro Aangenaam
Ik was rustig aan het werk bij mijn vorige werkgever toen Emie ineens in mijn DM - op LinkedIn ;-) - slidede. Ze werkte bij een start-up, gericht op employer branding, en was op zoek naar versterking. Of ik een
opvallen krappe arbeidsmarkt
Ken je nog die tijd dat je een advertentie in de krant zette en de sollicitanten binnen stroomden? In deze overvolle arbeidsmarkt komt dat bijna niet meer voor. Toch zijn er zeker manieren waardoor je als werkgever opvalt en kandidaten
viral vacaturecampagne
Een tijdje terug gingen we voor één van onze opdrachtgevers ‘viral’. Met een vacaturecampagne. Benieuwd hoe het ons lukte om écht op te vallen, daarmee de media te halen en, nog veel belangrijker, nieuwe collega's te hebben geworven? Lees dan
Buro Aangenaam - Emie
“Zit jij op je plek bij je nieuwe baan? Als je ooit eens wat anders wil en weer gaat rondkijken, dan moet je mij van te voren appen hoor! ;-)” zo luidde Willekes LinkedIn-bericht. Shit, zat ik nog wel op
De rol van positionering, contentmarketing en campagnes binnen employer branding
Een sterk werkgeversmerk neerzetten doe je niet zomaar. Dat heeft tijd, maar vooral kennis vanuit de organisatie en haar medewerkers nodig. Om dit goed aan te pakken, is de KPA-methodiek ontwikkeld. Een strategisch marketingmodel speciaal voor employer branding. Willeke vertelt je
Sterke vacaturetekst - 6 tips - Buro Aangenaam
Een vacaturetekst schrijven kan iedereen, maar hoe schrijf je nu een sterke én opvallende vacaturetekst? Wij geven je 6 tips die je direct kunt toepassen. Lees ons artikel.
Positionering - Buro Aangenaam
Waarom maken jullie bepaalde keuzes in de organisatie en waarom is die vrijdagmiddagborrel toch altijd zo populair? Dat heeft te maken met wie jij bent, wat jij uitstraalt als werkgever én welke mensen dit uiteindelijk aantrekt. Ben jij jezelf er