
Employer branding
Wist je dat de beste manier om nieuwe talenten aan te trekken vaak dichterbij is dan je denkt? Je huidige medewerkers kennen de cultuur, de mensen en de uitdagingen als geen ander. In deze blog nemen we je daarom mee
Als experts in employer branding, contentmarketing en personal branding hebben wij al veel kennis opgedaan en zijn we graag op de hoogte van alle, laatste trends. Dit delen we dan ook graag met jou! Wel zo Aangenaam, toch? ;-)
Wist je dat de beste manier om nieuwe talenten aan te trekken vaak dichterbij is dan je denkt? Je huidige medewerkers kennen de cultuur, de mensen en de uitdagingen als geen ander. In deze blog nemen we je daarom mee
Sterke campagnecontent voor je wervingscampagne is heel fijn: het trekt de juiste mensen aan en zorgt voor kwaliteit in je sollicitaties. Toch is er meer nodig dan alleen een creatieve campagne om een succes te maken van je employer branding.
Content speelt een belangrijke rol binnen Employer Branding. Ja, dat klinkt een beetje als een open deur – maar open deuren zijn vaak wel waar ;-). Over welke content hebben we het in dit geval? Je hebt content die mensen
In een wereld waarin iedereen de hele dag door video’s kijkt, is het geen verrassing dat videocontent dé manier is om je wervingscampagnes te versterken. Maar hoe maak je nu die video die niet alleen de aandacht trekt, maar ook
Het is Valentijnsdag: dé dag van de liefde. Maar niet alleen romantiek staat vandaag in de schijnwerpers. De ogen zijn vandaag ook gericht op alle originele inhakers die voorbijkomen. Want of het nu gaat om een dag als Valentijnsdag of
Vanaf 1 januari is er veel veranderd voor zzp’ers. De overheid gaat strenger controleren op schijnzelfstandigheid, en dat kan flink wat onzekerheid veroorzaken bij zelfstandigen. Vrijheid blijheid? Niet helemaal meer. Voor werkgevers is dit hét moment om in te spelen
Heb jij het voor elkaar gekregen om nieuw talent aan te trekken? Het afgelopen jaar stond namelijk meer dan ooit in het teken van goede employer branding. Logisch, want met de blijvende schaarste op de arbeidsmarkt én steeds kritischere sollicitanten
Employer Branding blijft een belangrijk onderwerp. Je wilt de beste talenten aantrekken en behouden en een sterke reputatie opbouwen als werkgever. Toch zijn er valkuilen waar je als organisatie rekening mee moet houden. In dit artikel duiken we in de
Employer branding meten; het enige dat telt is hoeveel cv’s je in je inbox hebt ontvangen, toch? Maar da is nie! Je employer branding is óók naamsbekendheid opbouwen, een stukje trots bij je medewerkers creëren en – met behulp van
“In dit artikel duiken we in de drie cruciale fasen van een effectieve employer brandingstrategie: Touch, Tell en Sell.” Bedankt ChatGPT, dat is een vrij droge – maar wel volledig correcte – beschrijving van wat je kunt verwachten van dit
Wist je dat de beste manier om nieuwe talenten aan te trekken vaak dichterbij is dan je denkt? Je huidige medewerkers kennen de cultuur, de mensen en de uitdagingen als geen ander. In deze blog nemen we je daarom mee
Sterke campagnecontent voor je wervingscampagne is heel fijn: het trekt de juiste mensen aan en zorgt voor kwaliteit in je sollicitaties. Toch is er meer nodig dan alleen een creatieve campagne om een succes te maken van je employer branding.
Content speelt een belangrijke rol binnen Employer Branding. Ja, dat klinkt een beetje als een open deur – maar open deuren zijn vaak wel waar ;-). Over welke content hebben we het in dit geval? Je hebt content die mensen
In een wereld waarin iedereen de hele dag door video’s kijkt, is het geen verrassing dat videocontent dé manier is om je wervingscampagnes te versterken. Maar hoe maak je nu die video die niet alleen de aandacht trekt, maar ook
Vanaf 1 januari is er veel veranderd voor zzp’ers. De overheid gaat strenger controleren op schijnzelfstandigheid, en dat kan flink wat onzekerheid veroorzaken bij zelfstandigen. Vrijheid blijheid? Niet helemaal meer. Voor werkgevers is dit hét moment om in te spelen
Heb jij het voor elkaar gekregen om nieuw talent aan te trekken? Het afgelopen jaar stond namelijk meer dan ooit in het teken van goede employer branding. Logisch, want met de blijvende schaarste op de arbeidsmarkt én steeds kritischere sollicitanten
Employer Branding blijft een belangrijk onderwerp. Je wilt de beste talenten aantrekken en behouden en een sterke reputatie opbouwen als werkgever. Toch zijn er valkuilen waar je als organisatie rekening mee moet houden. In dit artikel duiken we in de
Employer branding meten; het enige dat telt is hoeveel cv’s je in je inbox hebt ontvangen, toch? Maar da is nie! Je employer branding is óók naamsbekendheid opbouwen, een stukje trots bij je medewerkers creëren en – met behulp van
“In dit artikel duiken we in de drie cruciale fasen van een effectieve employer brandingstrategie: Touch, Tell en Sell.” Bedankt ChatGPT, dat is een vrij droge – maar wel volledig correcte – beschrijving van wat je kunt verwachten van dit
Laten we eerlijk zijn: je kunt de leukste, spannendste vacature ter wereld hebben, maar als niemand ‘m ziet, blijven die perfecte kandidaten ook ver weg. Gelukkig ben je op Indeed niet alleen overgeleverd aan het toeval. Met een paar slimme
We hebben allemaal wel eens een wervingspost gezien van een organisatie die zichzelf graag presenteert als een ‘fun en energieke werkplek’. Maar vervolgens straalt elke werknemer op de afbeelding een grafstemming uit en is de foto overduidelijk gemaakt door iemand
Sterke campagnecontent voor je wervingscampagne is heel fijn: het trekt de juiste mensen aan en zorgt voor kwaliteit in je sollicitaties. Toch is er meer nodig dan alleen een creatieve campagne om een succes te maken van je employer branding.
Content speelt een belangrijke rol binnen Employer Branding. Ja, dat klinkt een beetje als een open deur – maar open deuren zijn vaak wel waar ;-). Over welke content hebben we het in dit geval? Je hebt content die mensen
In een wereld waarin iedereen de hele dag door video’s kijkt, is het geen verrassing dat videocontent dé manier is om je wervingscampagnes te versterken. Maar hoe maak je nu die video die niet alleen de aandacht trekt, maar ook
Het is Valentijnsdag: dé dag van de liefde. Maar niet alleen romantiek staat vandaag in de schijnwerpers. De ogen zijn vandaag ook gericht op alle originele inhakers die voorbijkomen. Want of het nu gaat om een dag als Valentijnsdag of
We hebben allemaal wel eens een wervingspost gezien van een organisatie die zichzelf graag presenteert als een ‘fun en energieke werkplek’. Maar vervolgens straalt elke werknemer op de afbeelding een grafstemming uit en is de foto overduidelijk gemaakt door iemand
Het vinden van de juiste (überhaupt) kandidaten is – nog steeds – een flinke uitdaging. Vertel eens wat nieuws, hè? 😉 Je kunt er natuurlijk een leger headhunters op uit sturen om kandidaten te vinden, maar… Je kunt als werkgever
Contentmarketing. Misschien weet je wat het is, maar misschien ook nog niet. In dit artikel nemen we jou mee in het belang van deze vorm van marketing, maar ook waarom consistentie in contentmarketing jouw merk in de schijnwerpers zet. En
Van het bezoeken van open dagen op het mbo tot het behalen van een bachelor aan de kunstacademie, van een tussenstop aan de universiteit naar een baan in marketing. Hoe, wat en waarom? In deze welkomsblog zal ik het je
Dankjewel, we hebben je inschrijving ontvangen. Vanaf nu staat je maandelijkse inspiratie-mail aan! 🥂
Copyright 2024 Buro Aangenaam | Privacyverklaring