‘This has my name written ALL over it’ dacht ik toen ik de vacaturetekst voor Employer Brand Marketeer las. Wat een leuke vacature, zij snappen het! En gelukkig bleek Buro Aangenaam mij net zo leuk te vinden, want dat ik
Ook in 2024 staat er weer een hoop te gebeuren op het gebied van employer branding. Dit komt door de aanhoudende krapte op de arbeidsmarkt, maar ook doordat er nieuwe wensen zijn vanuit de werknemers. Daar kunnen organisaties goed op
Contentmarketing. Misschien weet je wat het is, maar misschien ook nog niet. In dit artikel nemen we jou mee in het belang van deze vorm van marketing, maar ook waarom consistentie in contentmarketing jouw merk in de schijnwerpers zet. En
“Wie heeft er nou een gratis account op Spotify?” Dat dacht ik, toen ik voor het eerst van Spotify Ads hoorde. Het antwoord? Meer dan de helft van de gebruikers. Grote kans dat ook jouw ideale kandidaat liever niet die
Ook in 2024 staat er weer een hoop te gebeuren op het gebied van employer branding. Dit komt door de aanhoudende krapte op de arbeidsmarkt, maar ook doordat er nieuwe wensen zijn vanuit de werknemers. Daar kunnen organisaties goed op
“Wie heeft er nou een gratis account op Spotify?” Dat dacht ik, toen ik voor het eerst van Spotify Ads hoorde. Het antwoord? Meer dan de helft van de gebruikers. Grote kans dat ook jouw ideale kandidaat liever niet die
Wat is een employer brand marketeer eigenlijk? Dat is wat we elkaar vroegen tijdens een werkoverleg. Natuurlijk weten we zelf precies wat we doen, maar voor ‘buitenstaanders’ is het best een onbekende en ingewikkelde term. Daarom vroegen we al onze
Wat is een employer brand marketeer eigenlijk? Dat is wat we elkaar vroegen tijdens een werkoverleg. Natuurlijk weten we zelf precies wat we doen, maar voor ‘buitenstaanders’ is het best een onbekende en ingewikkelde term. Daarom vroegen we al onze
Contentmarketing. Misschien weet je wat het is, maar misschien ook nog niet. In dit artikel nemen we jou mee in het belang van deze vorm van marketing, maar ook waarom consistentie in contentmarketing jouw merk in de schijnwerpers zet. En
Van het bezoeken van open dagen op het mbo tot het behalen van een bachelor aan de kunstacademie, van een tussenstop aan de universiteit naar een baan in marketing. Hoe, wat en waarom? In deze welkomsblog zal ik het je
Geef de doelgroep op een creatieve manier een kijkje in je organisatie. #marketingtip #vacaturetip Uit representatief, kwalitatief en grondig onderzoek blijkt Buro Aangenaam de leukste werkgever van Nederland te zijn. Het bureau liet een onafhankelijke partij een survey afnemen onder
Dankjewel, we hebben je inschrijving ontvangen. Vanaf nu staat je maandelijkse inspiratie-mail aan! 🥂
Copyright 2024 Buro Aangenaam | Privacyverklaring