Artikelen

Als experts in employer branding, contentmarketing en CEO-marketing hebben wij al veel kennis opgedaan en zijn we graag op de hoogte van alle, laatste trends. Dit delen we dan ook graag met jou! Wel zo Aangenaam, toch? ;-)
Nieuwe collega Buro Aangenaam: Thomas Mak
Collega's
Na zes jaar is het best een stap om ergens anders te gaan werken. Om je te gekke collega’s en mooie klussen voor grote merken in te ruilen voor iets nieuws en onbekends. Buro Aangenaam kreeg het voor elkaar. Een
Employer branding

De zon schijnt, de barbecues draaien overuren en je collega’s vertrekken massaal naar een zonovergoten vakantiebestemming. Klinkt als de perfecte tijd om even achterover te leunen en te relaxen, toch? Think again. De zomer is namelijk óók een kansrijk moment

Personal branding tips van Emie - Buro Aangenaam
Personal branding

Personal branding wordt steeds belangrijker. Klanten, prospects en potentiële kandidaten nemen eerder iets van een persoon aan dan van een organisatie. Bovendien is het ook een manier om meer met thought leadership te doen, waarmee je laat zien aan stakeholders

Buro Aangenaam team
Employer branding

Als marketeer ken je het waarschijnlijk wel: je zet een wervingscampagne op binnen Meta en moet de categorie ‘werkgelegenheid’ selecteren. Het gevolg: bijna je hele targeting is verdwenen om discriminatie te voorkomen. Logisch, maar ook best vervelend. Want hoe bereik

Anneloes
Collega's
‘This has my name written ALL over it’ dacht ik toen ik de vacaturetekst voor Employer Brand Marketeer las. Wat een leuke vacature, zij snappen het! En gelukkig bleek Buro Aangenaam mij net zo leuk te vinden, want dat ik
Jerrriel, nieuwe collega van Buro Aangenaam
Collega's
Ik ben Jerriël, 27 jaar oud en sinds kort heb ik een huis in Lelystad. Nadat ik mijn opleiding HRM afrondde, wilde ik graag van mijn passie voor video’s mijn werk maken. Zo ben ik mijn eigen bedrijf in video-
Employer branding trends
Employer branding

Ook in 2024 staat er weer een hoop te gebeuren op het gebied van employer branding. Dit komt door de aanhoudende krapte op de arbeidsmarkt, maar ook doordat er nieuwe wensen zijn vanuit de werknemers. Daar kunnen organisaties goed op

Contentkalender opstellen - Buro Aangenaam
Contentmarketing
“Hi marketeer! Kun je ‘even snel’ een post online knallen? We hebben namelijk net bedacht dat we meer met social willen doen.” Vraagje: welke marketeer vindt dit nog meer een ténenkrommende vraag? Want ik bedoel maar, ‘even snel’ een post
Saskia - consultant bij Buro Aangenaam
Collega's
Mijn eerste werkweek bij Buro Aangenaam zit erop! Het is dinsdagochtend, de gevoelstemperatuur buiten ligt op –13(!) en ik zit aan het kookeiland thuis mijn eerste blog te schrijven. Vanmiddag heb ik een aantal kennismakingsgesprekken op kantoor staan, dus ik
Consistente contentmarketing
Contentmarketing

Contentmarketing. Misschien weet je wat het is, maar misschien ook nog niet. In dit artikel nemen we jou mee in het belang van deze vorm van marketing, maar ook waarom consistentie in contentmarketing jouw merk in de schijnwerpers zet. En

Spotify Ads - Buro Aangenaam
Employer branding

“Wie heeft er nou een gratis account op Spotify?” Dat dacht ik, toen ik voor het eerst van Spotify Ads hoorde. Het antwoord? Meer dan de helft van de gebruikers. Grote kans dat ook jouw ideale kandidaat liever niet die

KPA methodiek - twee collaga's - veelgestelde vragen
Collega's
Buro Aangenaam is een fijn team van jonge professionals in marketing en data, met klanten zoals LelyPharma en McDonalds. We bieden een inspirerende werkomgeving, waar ontwikkeling, teamwork en maandelijkse inspiratiedagen centraal staan voor een bloeiende carrière.