Artikelen

Als experts in employer branding, contentmarketing en personal branding hebben wij al veel kennis opgedaan en zijn we graag op de hoogte van alle, laatste trends. Dit delen we dan ook graag met jou! Wel zo Aangenaam, toch? ;-)

Employer branding

Wist je dat de beste manier om nieuwe talenten aan te trekken vaak dichterbij is dan je denkt? Je huidige medewerkers kennen de cultuur, de mensen en de uitdagingen als geen ander. In deze blog nemen we je daarom mee

ContentmarketingEmployer branding

Sterke campagnecontent voor je wervingscampagne is heel fijn: het trekt de juiste mensen aan en zorgt voor kwaliteit in je sollicitaties. Toch is er meer nodig dan alleen een creatieve campagne om een succes te maken van je employer branding.

ContentmarketingEmployer branding

Content speelt een belangrijke rol binnen Employer Branding. Ja, dat klinkt een beetje als een open deur – maar open deuren zijn vaak wel waar ;-). Over welke content hebben we het in dit geval? Je hebt content die mensen

ContentmarketingEmployer branding

In een wereld waarin iedereen de hele dag door video’s kijkt, is het geen verrassing dat videocontent dé manier is om je wervingscampagnes te versterken. Maar hoe maak je nu die video die niet alleen de aandacht trekt, maar ook

Anouk Teijema - New Business Marketeer - Buro Aangenaam
Collega's
Sparren over de uitdagingen van jouw organisatie? Graag! Ik bedenk graag creatieve oplossingen met een praktische benadering. Ik stel me graag even voor! 👇
Employer branding
Stop met saaie vacatureteksten! Ontdek de do’s & don’ts en leer hoe je een pakkende, duidelijke en menselijke vacature schrijft.
Contentmarketing

Het is Valentijnsdag: dé dag van de liefde. Maar niet alleen romantiek staat vandaag in de schijnwerpers. De ogen zijn vandaag ook gericht op alle originele inhakers die voorbijkomen. Want of het nu gaat om een dag als Valentijnsdag of

Employer branding

Vanaf 1 januari is er veel veranderd voor zzp’ers. De overheid gaat strenger controleren op schijnzelfstandigheid, en dat kan flink wat onzekerheid veroorzaken bij zelfstandigen. Vrijheid blijheid? Niet helemaal meer. Voor werkgevers is dit hét moment om in te spelen

Employer branding

Heb jij het voor elkaar gekregen om nieuw talent aan te trekken? Het afgelopen jaar stond namelijk meer dan ooit in het teken van goede employer branding. Logisch, want met de blijvende schaarste op de arbeidsmarkt én steeds kritischere sollicitanten

Employer branding

Employer Branding blijft een belangrijk onderwerp. Je wilt de beste talenten aantrekken en behouden en een sterke reputatie opbouwen als werkgever. Toch zijn er valkuilen waar je als organisatie rekening mee moet houden. In dit artikel duiken we in de

Employer branding

Employer branding meten; het enige dat telt is hoeveel cv’s je in je inbox hebt ontvangen, toch? Maar da is nie! Je employer branding is óók naamsbekendheid opbouwen, een stukje trots bij je medewerkers creëren en – met behulp van

Employer branding contentstrategie
Employer branding

“In dit artikel duiken we in de drie cruciale fasen van een effectieve employer brandingstrategie: Touch, Tell en Sell.” Bedankt ChatGPT, dat is een vrij droge – maar wel volledig correcte – beschrijving van wat je kunt verwachten van dit