Artikelen

Als experts in employer branding, contentmarketing en CEO-marketing hebben wij al veel kennis opgedaan en zijn we graag op de hoogte van alle, laatste trends. Dit delen we dan ook graag met jou! Wel zo Aangenaam, toch? ;-)
Employer branding

Employer branding meten; het enige dat telt is hoeveel cv’s je in je inbox hebt ontvangen, toch? Maar da is nie! Je employer branding is óók naamsbekendheid opbouwen, een stukje trots bij je medewerkers creëren en – met behulp van

Employer branding contentstrategie
Employer branding

“In dit artikel duiken we in de drie cruciale fasen van een effectieve employer brandingstrategie: Touch, Tell en Sell.” Bedankt ChatGPT, dat is een vrij droge – maar wel volledig correcte – beschrijving van wat je kunt verwachten van dit

Recensies verhogen zichtbaarheid
Employer branding

Laten we eerlijk zijn: je kunt de leukste, spannendste vacature ter wereld hebben, maar als niemand ‘m ziet, blijven die perfecte kandidaten ook ver weg. Gelukkig ben je op Indeed niet alleen overgeleverd aan het toeval. Met een paar slimme

ContentmarketingEmployer branding

We hebben allemaal wel eens een wervingspost gezien van een organisatie die zichzelf graag presenteert als een ‘fun en energieke werkplek’. Maar vervolgens straalt elke werknemer op de afbeelding een grafstemming uit en is de foto overduidelijk gemaakt door iemand

Collega's
Yes, vanaf deze maand kom ik het creatieve team van Buro Aangenaam versterken en daar heb ik mega veel zin in. Ik stel me graag even voor! 👇
Contentmarketing

Het vinden van de juiste (überhaupt) kandidaten is – nog steeds – een flinke uitdaging. Vertel eens wat nieuws, hè? 😉 Je kunt er natuurlijk een leger headhunters op uit sturen om kandidaten te vinden, maar… Je kunt als werkgever

Collega's
Aangenaam! Stan hier. Vanaf de goede kant van de IJssel ben ik aangekomen in Ermelo om bij Buro Aangenaam aan de slag te gaan als content marketeer. En daar ben ik heel content mee… Oké, dit was meteen de laatste
KPA methodiek - Buro Aangenaam - Willeke legt
Employer branding

‘Dus, nu worstelen we met de vraag of we een aparte werkenbij-website moeten laten maken.’ Klinkt dit bekend in de oren? Als je op zoek bent naar meer kandidaten, heb je deze kwestie waarschijnlijk al eens overwogen. Maar laten we

Personal branding

‘Personal branding’ is momenteel een hot topic. Logisch ook wel, want een sterk persoonlijk merk helpt je om je ondernemingsdoelen sneller en duurzamer te bereiken. (Meer weten? Lees dan eerst dit artikel: 5 Redenen waarom personal branding essentieel is voor

Blog 7 tips voor minder stress en meer vitaliteit op je werk.
Employer branding

Stress op de werkvloer is een moodkiller die steeds grotere vormen aanneemt. Bijna een kwart van al het verzuim in 2023 werd veroorzaakt door langdurige stressgerelateerde klachten. Werkgevers, werknemers, opdrachtgevers: alleen maar verliezers. Toch zal er bij werk altijd een

Employer branding

Moet ik in mijn vacaturetekst het salaris vermelden? Spoiler alert: ja. Klaar. Klik weg dit blog en schrijven maar, die ronkende tekst. Of scroll even door, dan leggen we je uit waar het vandaan komt en waarom het zo belangrijk

Buro Aangenaam: Boost vacatureteksten met psychosociale voordelen
Employer branding

Het aantrekken van nieuwe medewerkers in een markt waar je concurrentie hoge salarissen biedt, is best een uitdaging 😉 Wat doe je dan? Je zet in op psychosociale voordelen. Even wat context:  Stel je bent op zoek naar een nieuwe