KPA methodiek - twee collaga's - veelgestelde vragen
Collega's

FAQ: Hoe onze consultants hun werk doen

Buro Aangenaam is een fijn team van jonge professionals in marketing en data, met klanten zoals LelyPharma en McDonalds. We bieden een inspirerende werkomgeving, waar ontwikkeling, teamwork en maandelijkse inspiratiedagen centraal staan voor een bloeiende carrière.

Een complete blog, als aanvulling op onze – vooruit, we geven het toe – best wel lange vacaturetekst? Ja, die hebben we echt geschreven. Er is gewoon zoveel te vertellen over het werken bij Buro Aangenaam! In onze vacatures lees je voornamelijk wΓ‘t je gaat doen, maar de β€˜hΓ³e’ maakt natuurlijk het verschil in of jij je baan super vindt… of het liefst zo snel mogelijk weer vertrekt.

Dus hier de antwoorden op een aantal prangende vragen. πŸ˜‰

Wie worden mijn collega’s?

Op onze teampagina staan momenteel zo’n 11 Aangenamers waar je mee gaat samenwerken. We bevinden ons over het algemeen in de vroege twintig of begin dertig jaar, met twee uitschieters die bijna de veertig aantikken.

Verder zijn we een groep mensen die iets te goed gaat op slechte woordgrappen en zelfgemaakte stickers en memes van onze werkgevers. Dat zijn er trouwens vier: Willeke, Jeroen, Paul en Lammert, maar wij zien ze meer als fijne collega’s dan de β€˜grote bazen’.

Maar da’s nog nie alles! Naast onze Buro Aangenamers werken we ook nauw samen met onze collega’s van LeadLogic. Zij brengen af en toe wat logica aan, zeker wanneer de woordspelingen uit de hand dreigen te lopen.

Hoe zit dat nu met LeadLogic?

LeadLogic en Buro Aangenaam zijn eigenlijk één team, in één pand. Dubbele winst dus! Het komt geregeld voor dat er een overlap in onze werkzaamheden zit en dat we met collega’s uit beide organisaties samenwerken voor een opdrachtgever.

Het grote verschil zit hem in de context van ons werk. Bij Buro Aangenaam houden we ons meer bezig met de creatieve kant van marketing en onze collega’s van LeadLogic zijn meer gefocust op data en de technische kant van marketing. Je begrijpt het al: een gouden combinatie, dus!

Sommige collega’s werken trouwens 50% bij ons en 50% bij LeadLogic. Het is maar net waar jouw behoefte ligt.

Wie worden je opdrachtgevers?

We hebben een gevarieerd pakket aan opdrachtgevers in verschillende branches. Over het algemeen de grotere MKB’ers. Denk aan organisaties als: LelyPharma, McDonalds, Teeling Petfood, De Boterlap Groep, VHD Alarmcentrale, Atlas Power en meer. Nieuwsgierig geworden? Bekijk dan onze klanten en cases πŸ‘ˆ

Naast het werk dat we voor onze eigen opdrachtgevers verrichten, draaien we dus ook regelmatig projecten voor de opdrachtgevers van ons zusje: β€˜LeadLogic’. Bekijk de LeadLogic-projecten zeker ook even.

KPA methodiek - twee collaga's - veelgestelde vragen

Werk je veel alleen of in een team?

Je werkt afwisselend alleen of samen met een vaste collega op een opdrachtgever. Dat verschilt per case, maar we proberen zoveel mogelijk in duo’s te werken. Dat maakt het niet alleen makkelijker om creatief te brainstormen, maar het is ook leerzamer, want iedere collega heeft weer zijn of haar eigen specialisme.

Heb je altijd iemand om op terug te vallen als je hulp nodig hebt?

Jazeker, dat vinden we echt belangrijk. Je hebt altijd een ervaren projectpartner die met je meedenkt Γ©n op de hoogte is van alles wat er bij je opdrachtgever speelt. Dus ook als je alleen op een opdrachtgever zit (of al een senior bent), heb je altijd nog je projectpartner op de achtergrond om op terug te vallen. Soms loop je even vast of wil je gewoon even creatief sparren met iemand die van de hoed en de rand weet. Wel zo fijn!

Wat bedoelen jullie met VOLOP ontwikkeling?

Wij geloven dat als jij je ontwikkelt, onze organisatie dat ook doet. Daarom hebben we een online academie, waar je op terug kunt vallen. Maar hΓ©, laten we eerlijk zijn. Iedereen heeft tegenwoordig een online academie, dus daar gaan we je niet mee overtuigen.

Wat bieden wij nog meer aan, qua ontwikkeling? Hier komt ie:
βœ“ 20% van je contracturen mag je helemaal op je eigen manier aan ontwikkeling besteden, dus podcasts, boeken, webinars, YouTube en zoveel meer;
βœ“ Coaching van ervaren collega’s – ook vanuit LeadLogic. We moedigen je aan om hier gebruik van te maken;
βœ“ Inhouse consultancytrainingen van Lisanne;
βœ“ Elke maand een teamdag, waarin inspirerende gastsprekers, brainstorms voor opdrachtgevers en leerzame cases aan bod komen;
βœ“ Toegang tot de Frankwatching Academie;
βœ“ Boeken of ander cursussen kun je via ons bestellen;
βœ“ Oh ja, Γ©n elk half jaar sta je met je teamlead stil bij je persoonlijke groeidoelen, en hoe je deze actief in je carriΓ¨repad kunt ontwikkelen!;
βœ“ Mis je iets of heb je een suggestie? Kom maar door!

Wordt er echt Γ©lke maand een waardevolle teamdag georganiseerd?

Zo simpel is het. Op deze teamdagen organiseren we bijvoorbeeld brainstorms met diverse collega’s, van meerdere disciplines en verschillende niveaus. Uiteraard zorgen we er ook altijd voor dat deze teamdagen extra leuk zijn, met een volledig verzorgde lunch, een gezellige borrel achteraf en ga zo maar door. Oftewel; elke maand feest! πŸŽ‰

Hoe verloopt de sollicitatieprocedure bij Buro Aangenaam?

Wat ontzettend leuk dat je tot deze vraag hebt doorgelezen! Dat betekent dat je geΓ―nteresseerd bent en dat je wilt weten hoe de sollicitatieprocedure bij Buro Aangenaam verloopt. We snappen dat jij weet dat wij als marketeers – onder andere gespecialiseerd in employer branding – een baan héél aantrekkelijk in de markt kunnen zetten.

Wil je de werksfeer, de inhoud van de baan en al onze verhalen toetsen aan de werkelijkheid? Dan nodigen we je na de eerste kennismaking uit om een proef-case te maken bij ons op kantoor. Erg fijn, want zo weet je meteen of ons werk je wel bevalt en dat de sfeer daadwerkelijk zo goed is!

Maak je de case goed en is de liefde wederzijds? Aangenaam! Welkom in ons team.

Dit bericht delen

Bakkie doen?

Je kan ons mailen, bellen of WhatsAppen,Β maar het liefst drinken we gewoon een kop koffie met je.

Contactgegevens

info@buroaangenaam.nl

Harderwijkerweg 141
3852 AB Ermelo