Onze
werkwijze.
Even terug naar het begin.
Stel, je hebt een súpermooie winkel, maar deze bevindt zich ergens op het platteland. Mensen hebben geen idee dat je daar zit. Dan is de eerste stap: naamsbekendheid opbouwen zodat mensen deze winkel wél weten te vinden. Hoe je dat doet? Aanwezigheid op social media, online campagnes en misschien wel een persbericht. Maar, dit moet niet te standaard zijn, want dan val je niet op tussen al die (online) uitingen.
En dat is nou precies wat wij voor onze opdrachtgevers doen. Op een creatieve manier opvallen in de (arbeids)markt.
Val op als organisatie.
Opvallen tussen al die andere vergelijkbare organisaties. Dat doen we met onze KPA-methodiek. Een succesvolle en vernieuwende aanpak waarin we jouw merk aantrekkelijk neerzetten voor nieuwe klanten en/of medewerkers.
De aanpak.
Het draait allemaal om de kern: om jouw organisatie. Vanuit een ijzersterke basis zetten we jouw merk onderscheidend op de kaart. Hoe? Door op te vallen met creatieve content en campagnes die passen bij jouw doelgroep. Jouw merk; daar kan niemand meer omheen!
Dit levert het op.
Allereerst een kneitersterk (werkgevers)merk en daardoor dus zichtbaarheid en naamsbekendheid onder jouw doelgroep. Dit levert interactie en meer (relevante) bezoekers op jouw website. En als toevoeging bij employer branding: je trekt waardevolle sollicitanten aan.
Onze diensten
Wat we doen voor jou.
Employer branding
Het draait allemaal om de kern, om jouw organisatie. Wij zetten een ijzersterke positionering neer, betrekken jouw bestaande medewerkers, herschrijven vacatureteksten en bereiken de juiste mensen door de inzet van contentmarketing en campagnes.
Content- marketing
Naamsbekendheid is de basis voor groei van jouw organisatie. Dit creëer je o.a. door de inzet van contentmarketing. Wij verdiepen ons in jouw doelgroep en creëren creatieve en pakkende content in de vorm van socialmediaberichten, blogs, webteksten… Alles wat maar met content te maken heeft. 😉
Personal branding
Je wil meer met LinkedIn doen, maar waar haal je de tijd en inspiratie vandaan om een goede post te schrijven? Met personal branding ontzorgen wij je op dit gebied. Zo ervaar je wel de resultaten van een sterk persoonlijk merk, maar hoef je niet zelf in de pen te klimmen.
Opvallen met de KPA-methodiek.
Onze KPA methodiek is altijd de basis voor onze werkzaamheden. We starten eerst met de kern, jouw organisatie. We interviewen diverse belangrijke personen en/of stakeholders om een compleet beeld te krijgen en vullen dit aan met deskresearch. Deze positionering activeren door middel van contentmarketing, campagnemanagement en vacature- of webteksten.
De KPA
methodiek
Deze aanpak vind je niet bij een andere organisatie. Juist daarom leggen we onze werkwijze graag aan je uit.
Lees hier meer over deze succesvolle methode.
Dit doen we voor je.
Naamsbekendheid opbouwen betekent veel onder de aandacht zijn van de doelgroep. Of dat nu via je Instagrampagina, LinkedInpagina van de CEO, (regionale) kranten of via andere kanalen is; uiteindelijk zal dit bijdragen aan de groei van jouw organisatie.
Groei van een organisatie betekent ook dat het team moet meegroeien. Bij Buro Aangenaam faciliteren we in het gehele groeiproces van jouw organisatie.
Aangename resultaten door
creatieve marketing.
creatieve marketing.
Creativiteit is de basis binnen alle diensten die wij aanbieden. Wij maken geen dertien-in-een-dozijncontent, maar onderscheidende en pakkende uitingen waarbij we jouw doelgroep écht raken. We weten als geen ander hoe wij jouw organisatie kunnen laten opvallen tussen alle andere (vergelijkbare) organisaties.
En dat niet op ons onderbuikgevoel, maar mede door onze jarenlange ervaring, beschikbare data in jouw organisatie én onderbouwde adviezen op basis van wetenschappelijk onderzoek. Want de aanpak die voor de ene organisatie werkt, werkt niet automatisch ook voor de andere organisatie. Integendeel. Misschien is Coolblue jouw grote voorbeeld, maar grote kans dat dit helemaal niet past bij wie jij bent als organisatie. Daarom nemen we alles eerst grondig onder de loep en baseren we daar alle uitingen op.
We maken ook graag de resultaten inzichtelijk door een realtime dashboard, wekelijkse updates, maandelijkse rapportages én halfjaarlijkse terugblikmomenten. En dat niet alleen, want we zitten ook graag letterlijk naast jou te werken; op locatie. Zo zijn de lijntjes kort en weten we echt wat er speelt in de organisatie.
Je kan ons mailen, bellen of WhatsAppen, maar het liefst drinken we gewoon een kop koffie met je.