Onze
werkwijze.

Even terug naar het begin.

Organisaties halen van alles uit de kast om op te vallen bij nieuwe klanten. Een goede positionering, een strakke website, aanwezigheid op social media – alles om die potentiële klant te bereiken en overtuigen van een product of dienst. Nieuwe klanten betekent groei. Groei van een organisatie, dus groei in medewerkers. 

Nieuwe medewerkers kloppen, net als klanten, niet zomaar bij je aan. Helemaal niet als er schaarste in de markt is en vele andere organisaties vergelijkbaar personeel zoeken. En val jij als werkgever wel genoeg op?

Werkwijze - Buro Aangenaam
Vacature Employer Brand Marketeer

Opvallen én personeel aantrekken met de KPA-methodiek.

We merkten dat bestaande marketingprincipes die we gebruiken voor het aantrekken van nieuwe klanten, ook gigantisch goed aanslaan op het aantrekken van personeel. Opdrachtgevers kregen ‘ineens’ weer sollicitanten na maanden radiostilte. Onze aanpak bleek simpelweg goud waard.

We namen de methodiek onder de loep en schaafden het bij, zodat het nu staat als een huis. Met de KPA-methode helpen we organisaties écht verder.

De KPA
methodiek

Deze aanpak vind je niet bij een andere organisatie. Juist daarom leggen we onze werkwijze graag aan je uit.

kpa 2
Naamloos-1-02

Beste ondernemer, HR-specialist, corporate-recruiter, directeur of afdelingsmanager,

de KPA-methodiek hebben we effectief ingezet bij verschillende organisaties in uiteenlopende branches. Bijna altijd zitten we met iemand in jouw functie om tafel.

Dit doen we voor je.

We bepalen jouw onderscheidende kracht ten opzichte van al die organisaties die óók nieuwe medewerkers zoeken. Vervolgens (her)schrijven we de vacatures zodat ze inspelen op de interesses en waarden van de nieuwe medewerkers. We zorgen voor de juiste content als extra informatie, zoals blogs en inkijkjes op de werkvloer. 

Zijn we er dan? Nee, nog niet! Want met campagnes creëren we bereik en vallen we op onder de juiste doelgroep. En nee, dat zijn niet enkel werkzoekenden, maar juist ook de mensen die niet zelf zoeken, maar wel openstaan voor nieuwe kansen. 

Projecten Buro Aangenaam
Vacature Employer Brand Marketeer

Dit levert het op.

Wij sturen niet op grote aantallen sollicitanten. Klinkt misschien gek, maar dat is het niet. Liever vijf goede sollicitanten op een functie, dan twintig matige sollicitanten die niet bij de functie passen.

Doordat het werkgeversmerk goed gepositioneerd wordt, geeft dit de bestaande medewerkers ook een motivatie-impuls. Een extra plus!

Dit gaan we doen.

Alles begint met de kern van jouw organisatie, dus we gaan in gesprek met jou, maar ook met een aantal bestaande medewerkers. Wil je graag weten hoe ons traject eruitziet? Stuur ons een berichtje en we vertellen het je graag.

buro-aangenaam-dit-gaan-we-doen
Afspraak maken

Je kan ons mailen, bellen of WhatsAppen of maar het liefst drinken we gewoon een kop koffie met je.

Contactgegevens

info@buroaangenaam.nl

Harderwijkerweg 141
3852 AB Ermelo