Onze
resultaten

Wij werken voor verschillende organisaties in uiteenlopende branches. Hoe verschillend ook, er is altijd overlap in onze werkwijze. Want voor elke organisatie zetten wij de KPA-methodiek in en is de candidate journey onze basis.

Bekijk alle resultaten. πŸ‘‡πŸΌ

Projecten Buro Aangenaam
Werken bij McDonald's - Buro Aangenaam
ContentmarketingEmployer branding

Door continu aanwezig te zijn met contentmarketing is McDonald’s Harderwijk, Nijkerk, Ermelo en Bataviastad constant zichtbaar via Meta en Snapchat, onder de juiste doelgroep en is er een vrij constante stroom aan sollicitanten. Content waar de doelgroep content mee is dus.

Horeca Olympics - campagne Buro Aangenaam voor De Boterlap Groep
Employer branding

Standaard? Daar houden we niet van bij Buro Aangenaam. Want je wilt immers opvallen als werkgever, toch? Zo bedachten we in samenwerking met Filmakers dΓ©ze toffe campagne voor De Boterlap Groep.

LelyPharma - Buro Aangenaam - 2 operators
Employer branding

In minder dan een jaar tijd 256 kandidaten via Indeed en 282 sollicitaties via de website voor onder andere de functies operator, medewerker verpakken en weger/menger. In deze case lees je wat een sterke basis voor je werkgeversmerk, doorlopende contentmarketing, een parel van een bedrijfsvideo en een gerichte campagne kan opleveren.Β 

Atlas Power - Buro Aangenaam
Employer branding

β€˜Het interesseren van zonnepanelen monteurs voor de (toekomstige) Atlas Power Academy.’ Toen we deze vraag kregen, werkten we al ruim een half jaar met Atlas Power samen, omdat ze doorlopend monteurs zoeken. Maar deze vraag was grootser. De Atlas Power Academy bestond namelijk nog niet en moest nog gelanceerd worden.

Employer branding

Voor het vinden van een junior marketeer en administratief medewerker schakelde Premium Petfood Brands onze hulp in. Benieuwd naar onze beestachtige aanpak?

Employer branding

Vrachtwagenchauffeurs hebben meestal dezelfde soort werkzaamheden en -omgeving, waardoor het lastiger is om je onderscheidend te positioneren als werkgever. Hoe wij toch voor meer dan 100 geΓ―nteresseerde kandidaten zorgden? Lees de case.

Employer branding

De horecabranche heeft het zwaar te verduren gehad. Met een nieuwe werken-bij-omgeving en creatieve campagnes helpen we De Boterlap Groep bij het aantrekken van (onder andere) bedieningsmedewerkers.

vhd
Employer branding

Hoe zorg je ervoor dat mensen de vacature als telefonisch hulpverlener niet verwarren met een callcenterbaantje? Door de heldendaden te benadrukken die de hulpverleners verrichten.

suneco
Employer branding

Hoe trek je de aandacht van een van de zeldzaamste doelgroepen op de arbeidsmarkt? Developers. Daar hebben wij wel ideeΓ«n voor.

Employer branding

Een snelgroeiende organisatie in een arbeidsmarkt waar krapte heerst, zorg er dan maar eens voor dat je opvalt tussen al die andere bureaus.

Employer branding

Een nieuw horecaconcept waarbij er voor alle afdelingen personeel gezocht werd, midden in een lockdown. Dan moet je wel creatief zijn!

Employer branding

Openstaande functies waar via werving en selectie wel personeel op binnenkwam, maar die vaak in de proeftijd of kort daarna weer opstapten. Hoe los je dat op?

Wij werken voor:

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Afspraak maken

Je kan ons mailen, bellen of WhatsAppen, maar het liefst drinken we gewoon een kop koffie met je.

Contactgegevens

info@buroaangenaam.nl

Harderwijkerweg 141
3852 AB Ermelo