
Employer branding
Daarvoor haalden we alles uit de (keuken)kast voor DB Keukens. Samen met onze partner Redmatters, zetten we een ijzersterke campagne neer. Het resultaat? Meer dan 2 miljoen impressies en 118 sollicitaties!
Standaard? Daar houden we niet van bij Buro Aangenaam. Want je wilt immers opvallen, toch? Zo bedachten we in samenwerking met Filmakers deze toffe campagne voor De Boterlap Groep.
De Boterlap Groep beoordeelt ons met 5 sterren op Google.
De Boterlap Groep wilde graag opvallen met écht iets unieks. En dat voor nieuwe en bestaande medewerkers, maar ook voor de gasten. Laat dat maar aan ons over.
Onze doelstellingen voor deze campagne:
De eerste stap was het bedenken van een unieke, ludieke en opvallende campagne voor De Boterlap Groep. We hadden de horecaspelen van Harderwijk al eens eerder genoemd tijdens een brainstorm en dit was dan ook onze basis om op voort te borduren. Samen met Filmakers gingen de rond de tafel en bedachten de Horeca Olympics van De Boterlap Harderwijk, De Boterlap Ermelo en Buitenplaats Het Loo. Drie ‘losse’ restaurants, maar alle drie onderdeel van De Boterlap Groep. En dat moest duidelijk naar voren komen!
Na de brainstorm stond het idee als een huis. We gaan het zo aanpakken:
En uitwerken maar! De draaidag met Filmakers stond gepland en alle voorbereidingen zijn getroffen. De vacatureteksten stonden klaar én met één druk op de knop startte de campagne.
De draaidag begon in Harderwijk waar de horeca olympisch kampioen hordelopen werd bekroond. Daarna ging de strijd verder bij Buitenplaats Het Loo met het koksmes werpen en we eindigden de dag in Ermelo met de rotonde bierrun (massasprint).
De Horeca Olympics waren een groot succes. Dit zagen we onder andere terug in de piek aan websitebezoekers, maar we kregen het ook terug van de opdrachtgever zelf: er werd over gepraat. Yes, dat was precies ons doel! En bij alleen naamsbekendheid bleef het niet, want het leverde uiteindelijk dit op:
Een mooi resultaat waar we heel trots op zijn! 🧡🙌🏼
Hotel, restaurant en winebar Bella Ciao Harderwijk opende haar deuren in coronatijd. Om precies te zijn drie dagen nadat de tweede lockdown inging. Het bedrijf bleef vervolgens twintig weken gesloten. Toen de versoepelingen in zicht waren, konden ze hun nieuwe concept pas echt opstarten en extra medewerkers aannemen. Maar hoe vind je personeel als niemand jouw nieuwe concept kent omdat je dicht bent – en zelfs nog niet open bent geweest?
Daarvoor haalden we alles uit de (keuken)kast voor DB Keukens. Samen met onze partner Redmatters, zetten we een ijzersterke campagne neer. Het resultaat? Meer dan 2 miljoen impressies en 118 sollicitaties!
Monteurs werven! Voor meerdere vestigingen en afdelingen (schade, truck & trailer en automonteurs). Er werd vooral via Indeed geadverteerd, maar nu werd het tijd voor een unieke campagne.
Er is altijd die ene directeur die eigenlijk alles al goed doet. Hij is een marktleider, heeft de juiste visie, en zijn bedrijf loopt top. Maar… LinkedIn? Daar gebeurt nog niet veel. Zonde! Zo ook deze directeur. Totdat hij in juni 2024 besloot het anders aan te pakken en ons inschakelde. En dat was de start van een fijne samenwerking. Hoe wij zijn online aanwezigheid aanpakten? Dat lees je in deze case. Lees snel verder!
Natuurlijk mag je ook direct contact met ons opnemen.
Contactgegevens
info@buroaangenaam.nl
Harderwijkerweg 141
3852 AB Ermelo
Dankjewel, we hebben je inschrijving ontvangen. Vanaf nu staat je maandelijkse inspiratie-mail aan! 🥂
Copyright 2024 Buro Aangenaam | Privacyverklaring