Onze
resultaten

Wij werken voor verschillende organisaties in uiteenlopende branches. Hoe verschillend ook, er is altijd overlap in onze werkwijze. Want voor elke organisatie zetten wij de KPA-methodiek in en is de candidate journey onze basis.

Bekijk alle resultaten. πŸ‘‡πŸΌ

Buro Aangenaam
Contentmarketing

Bijna de helft van de Nederlanders kwam vorig jaar in aanraking met online fraude. Internet Politie lanceerde de Fraude Scanner, een tool die je hiervoor beschermt. Hoe bouw je vertrouwen op voor een nieuw product? Dat was de vraag waar Buro Aangenaam zich over boog. Met een doordachte strategie en sterke content hielp Buro Aangenaam de Fraude Scanner succesvol op de markt te brengen. Lees de case en ontdek meer!

Employer branding

Met de snelle groei van Docura – specialist in thuiszorg – was er ook een flinke toename van nieuwe medewerkers nodig. Het probleem? De bestaande branding sloot niet goed aan bij de doelgroep: studenten. Tijd voor een fris en creatief concept! Vanuit het DNA van het werkgeversmerk van Docura Γ©n afgestemd op de behoeften van studenten, ontstond Poetsbuddy.

Benieuwd hoe we dit concept vertaalden in een wervingscampagne? Lees de case!

Atlas Power - Buro Aangenaam
ContentmarketingEmployer branding

Atlas Power begon dit jaar met een ambitieuze doelstelling: in 2024 willen ze 95 nieuwe medewerkers aannemen, verdeeld over de functies monteur, adviseur, support en technische dienst. Dit betekent dat ze elke maand 25 sollicitaties nodig hebben.

Hoe bereiken we dit doel in een krappe arbeidsmarkt? Door campagnes te voeren op alle touchpoints van de Candidate Journey. Benieuwd hoe we dat doen? Lees de case!

Klantcase waterdicht
ContentmarketingPersonal branding

Waterdicht wil groeien en haar naamsbekendheid vergroten. Het doel is namelijk om marktleider in Nederland te worden, gepositioneerd tussen de advocatuur en de SaaS-bedrijven.Β  Dus, hoe brengen we de marketing van Waterdicht in een stroomversnelling? Door de focus te leggen op contentmarketing en personal branding. Meer weten? Lees de case!

Klantcase: Waterdicht - Buro Aangenaam
ContentmarketingEmployer branding

Een chauffeur vinden voor The Inside? Dat deden we natuurlijk met een flinke dosis creativiteit en strategie. Met onze gerichte campagnes op Meta en Indeed hadden we binnen no-time 20 sollicitaties, waarvan 7 precies in de roos! Dit bewijst maar weer hoe een doordachte aanpak altijd zijn vruchten afwerpt.

Werken bij McDonald's - Buro Aangenaam
ContentmarketingEmployer branding

Door continu aanwezig te zijn met contentmarketing is McDonald’s Harderwijk, Nijkerk, Ermelo en Bataviastad constant zichtbaar via Meta en Snapchat, onder de juiste doelgroep en is er een vrij constante stroom aan sollicitanten. Content waar de doelgroep content mee is dus.

Horeca Olympics - campagne Buro Aangenaam voor De Boterlap Groep
Employer branding

Standaard? Daar houden we niet van bij Buro Aangenaam. Want je wilt immers opvallen als werkgever, toch? Zo bedachten we in samenwerking met Filmakers dΓ©ze toffe campagne voor De Boterlap Groep.

LelyPharma - Buro Aangenaam - 2 operators
Employer branding

In minder dan een jaar tijd 256 kandidaten via Indeed en 282 sollicitaties via de website voor onder andere de functies operator, medewerker verpakken en weger/menger. In deze case lees je wat een sterke basis voor je werkgeversmerk, doorlopende contentmarketing, een parel van een bedrijfsvideo en een gerichte campagne kan opleveren.Β 

Atlas Power - Buro Aangenaam
Employer branding

β€˜Het interesseren van zonnepanelen monteurs voor de (toekomstige) Atlas Power Academy.’ Toen we deze vraag kregen, werkten we al ruim een half jaar met Atlas Power samen, omdat ze doorlopend monteurs zoeken. Maar deze vraag was grootser. De Atlas Power Academy bestond namelijk nog niet en moest nog gelanceerd worden.

Employer branding

Voor het vinden van een junior marketeer en administratief medewerker schakelde Premium Petfood Brands onze hulp in. Benieuwd naar onze beestachtige aanpak?

Employer branding

Vrachtwagenchauffeurs hebben meestal dezelfde soort werkzaamheden en -omgeving, waardoor het lastiger is om je onderscheidend te positioneren als werkgever. Hoe wij toch voor meer dan 100 geΓ―nteresseerde kandidaten zorgden? Lees de case.

Employer branding

De horecabranche heeft het zwaar te verduren gehad. Met een nieuwe werken-bij-omgeving en creatieve campagnes helpen we De Boterlap Groep bij het aantrekken van (onder andere) bedieningsmedewerkers.

vhd
Employer branding

Hoe zorg je ervoor dat mensen de vacature als telefonisch hulpverlener niet verwarren met een callcenterbaantje? Door de heldendaden te benadrukken die de hulpverleners verrichten.

suneco
Employer branding

Hoe trek je de aandacht van een van de zeldzaamste doelgroepen op de arbeidsmarkt? Developers. Daar hebben wij wel ideeΓ«n voor.

Employer branding

Een snelgroeiende organisatie in een arbeidsmarkt waar krapte heerst, zorg er dan maar eens voor dat je opvalt tussen al die andere bureaus.

Employer branding

Een nieuw horecaconcept waarbij er voor alle afdelingen personeel gezocht werd, midden in een lockdown. Dan moet je wel creatief zijn!

Employer branding

Openstaande functies waar via werving en selectie wel personeel op binnenkwam, maar die vaak in de proeftijd of kort daarna weer opstapten. Hoe los je dat op?

Wij werken voor:

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Afspraak maken

Je kan ons mailen, bellen of WhatsAppen, maar het liefst drinken we gewoon een kop koffie met je.

Contactgegevens

info@buroaangenaam.nl

Harderwijkerweg 141
3852 AB Ermelo