
Employer branding
Standaard? Daar houden we niet van bij Buro Aangenaam. Want je wilt immers opvallen als werkgever, toch? Zo bedachten we in samenwerking met Filmakers dΓ©ze toffe campagne voor De Boterlap Groep.
Standaard? Daar houden we niet van bij Buro Aangenaam. Want je wilt immers opvallen als werkgever, toch? Zo bedachten we in samenwerking met Filmakers dΓ©ze toffe campagne voor De Boterlap Groep.
In minder dan een jaar tijd 256 kandidaten via Indeed en 282 sollicitaties via de website voor onder andere de functies operator, medewerker verpakken en weger/menger. In deze case lees je wat een sterke basis voor je werkgeversmerk, doorlopende contentmarketing, een parel van een bedrijfsvideo en een gerichte campagne kan opleveren.Β
βHet interesseren van zonnepanelen monteurs voor de (toekomstige) Atlas Power Academy.β Toen we deze vraag kregen, werkten we al ruim een half jaar met Atlas Power samen, omdat ze doorlopend monteurs zoeken. Maar deze vraag was grootser. De Atlas Power Academy bestond namelijk nog niet en moest nog gelanceerd worden.
Voor het vinden van een junior marketeer en administratief medewerker schakelde Premium Petfood Brands onze hulp in. Benieuwd naar onze beestachtige aanpak?
Vrachtwagenchauffeurs hebben meestal dezelfde soort werkzaamheden en -omgeving, waardoor het lastiger is om je onderscheidend te positioneren als werkgever. Hoe wij toch voor meer dan 100 geΓ―nteresseerde kandidaten zorgden? Lees de case.
De horecabranche heeft het zwaar te verduren gehad. Met een nieuwe werken-bij-omgeving en creatieve campagnes helpen we De Boterlap Groep bij het aantrekken van (onder andere) bedieningsmedewerkers.
Hoe zorg je ervoor dat mensen de vacature als telefonisch hulpverlener niet verwarren met een callcenterbaantje? Door de heldendaden te benadrukken die de hulpverleners verrichten.
Hoe trek je de aandacht van een van de zeldzaamste doelgroepen op de arbeidsmarkt? Developers. Daar hebben wij wel ideeΓ«n voor.
Een snelgroeiende organisatie in een arbeidsmarkt waar krapte heerst, zorg er dan maar eens voor dat je opvalt tussen al die andere bureaus.
Een nieuw horecaconcept waarbij er voor alle afdelingen personeel gezocht werd, midden in een lockdown. Dan moet je wel creatief zijn!
Openstaande functies waar via werving en selectie wel personeel op binnenkwam, maar die vaak in de proeftijd of kort daarna weer opstapten. Hoe los je dat op?
Standaard? Daar houden we niet van bij Buro Aangenaam. Want je wilt immers opvallen als werkgever, toch? Zo bedachten we in samenwerking met Filmakers dΓ©ze toffe campagne voor De Boterlap Groep.
In minder dan een jaar tijd 256 kandidaten via Indeed en 282 sollicitaties via de website voor onder andere de functies operator, medewerker verpakken en weger/menger. In deze case lees je wat een sterke basis voor je werkgeversmerk, doorlopende contentmarketing, een parel van een bedrijfsvideo en een gerichte campagne kan opleveren.Β
βHet interesseren van zonnepanelen monteurs voor de (toekomstige) Atlas Power Academy.β Toen we deze vraag kregen, werkten we al ruim een half jaar met Atlas Power samen, omdat ze doorlopend monteurs zoeken. Maar deze vraag was grootser. De Atlas Power Academy bestond namelijk nog niet en moest nog gelanceerd worden.
Voor het vinden van een junior marketeer en administratief medewerker schakelde Premium Petfood Brands onze hulp in. Benieuwd naar onze beestachtige aanpak?
Vrachtwagenchauffeurs hebben meestal dezelfde soort werkzaamheden en -omgeving, waardoor het lastiger is om je onderscheidend te positioneren als werkgever. Hoe wij toch voor meer dan 100 geΓ―nteresseerde kandidaten zorgden? Lees de case.
De horecabranche heeft het zwaar te verduren gehad. Met een nieuwe werken-bij-omgeving en creatieve campagnes helpen we De Boterlap Groep bij het aantrekken van (onder andere) bedieningsmedewerkers.
Hoe zorg je ervoor dat mensen de vacature als telefonisch hulpverlener niet verwarren met een callcenterbaantje? Door de heldendaden te benadrukken die de hulpverleners verrichten.
Hoe trek je de aandacht van een van de zeldzaamste doelgroepen op de arbeidsmarkt? Developers. Daar hebben wij wel ideeΓ«n voor.
Een snelgroeiende organisatie in een arbeidsmarkt waar krapte heerst, zorg er dan maar eens voor dat je opvalt tussen al die andere bureaus.
Een nieuw horecaconcept waarbij er voor alle afdelingen personeel gezocht werd, midden in een lockdown. Dan moet je wel creatief zijn!
Openstaande functies waar via werving en selectie wel personeel op binnenkwam, maar die vaak in de proeftijd of kort daarna weer opstapten. Hoe los je dat op?
Je kan ons mailen, bellen of WhatsAppen, maar het liefst drinken we gewoon een kop koffie met je.
Dankjewel, we hebben je inschrijving ontvangen. Vanaf nu staat je maandelijkse inspiratie-mail aan! π₯