
Employer branding
Monteurs werven! Voor meerdere vestigingen en afdelingen (schade, truck & trailer en automonteurs). Er werd vooral via Indeed geadverteerd, maar nu werd het tijd voor een unieke campagne.
Monteurs werven! Voor meerdere vestigingen en afdelingen (schade, truck & trailer en automonteurs). Er werd vooral via Indeed geadverteerd, maar nu werd het tijd voor een unieke campagne.
Er is altijd die ene directeur die eigenlijk alles al goed doet. Hij is een marktleider, heeft de juiste visie, en zijn bedrijf loopt top. Maar⦠LinkedIn? Daar gebeurt nog niet veel. Zonde! Zo ook deze directeur. Totdat hij in juni 2024 besloot het anders aan te pakken en ons inschakelde. En dat was de start van een fijne samenwerking. Hoe wij zijn online aanwezigheid aanpakten? Dat lees je in deze case. Lees snel verder!
Een gloednieuw restaurant op de kaart zetten als culinaire hotspot midden in de natuur β dat is geen kleine opgave. Buitenplaats Het Loo had grote plannen en vroeg ons om mee te denken over hun merkpositionering, content- en marketingstrategie. Hoe dat uitpakte? Met indrukwekkende resultaten in het eerste jaar. Lees snel verder!Β
Bijna de helft van de Nederlanders kwam vorig jaar in aanraking met online fraude. Internet Politie lanceerde de Fraude Scanner, een tool die je hiervoor beschermt. Hoe bouw je vertrouwen op voor een nieuw product? Dat was de vraag waar Buro Aangenaam zich over boog. Met een doordachte strategie en sterke content hielp Buro Aangenaam de Fraude Scanner succesvol op de markt te brengen. Lees de case en ontdek meer!
Met de snelle groei van Docura β specialist in thuiszorg β was er ook een flinke toename van nieuwe medewerkers nodig. Het probleem? De bestaande branding sloot niet goed aan bij de doelgroep: studenten. Tijd voor een fris en creatief concept! Vanuit het DNA van het werkgeversmerk van Docura Γ©n afgestemd op de behoeften van studenten, ontstond Poetsbuddy.
Benieuwd hoe we dit concept vertaalden in een wervingscampagne? Lees de case!
Atlas Power begon dit jaar met een ambitieuze doelstelling: in 2024 willen ze 95 nieuwe medewerkers aannemen, verdeeld over de functies monteur, adviseur, support en technische dienst. Dit betekent dat ze elke maand 25 sollicitaties nodig hebben.
Hoe bereiken we dit doel in een krappe arbeidsmarkt? Door campagnes te voeren op alle touchpoints van de Candidate Journey. Benieuwd hoe we dat doen? Lees de case!
Waterdicht wil groeien en haar naamsbekendheid vergroten. Het doel is namelijk om marktleider in Nederland te worden, gepositioneerd tussen de advocatuur en de SaaS-bedrijven.Β Dus, hoe brengen we de marketing van Waterdicht in een stroomversnelling? Door de focus te leggen op contentmarketing en personal branding. Meer weten? Lees de case!
Een chauffeur vinden voor The Inside? Dat deden we natuurlijk met een flinke dosis creativiteit en strategie. Met onze gerichte campagnes op Meta en Indeed hadden we binnen no-time 20 sollicitaties, waarvan 7 precies in de roos! Dit bewijst maar weer hoe een doordachte aanpak altijd zijn vruchten afwerpt.
Door continu aanwezig te zijn met contentmarketing is McDonaldβs Harderwijk, Nijkerk, Ermelo en Bataviastad constant zichtbaar via Meta en Snapchat, onder de juiste doelgroep en is er een vrij constante stroom aan sollicitanten. Content waar de doelgroep content mee is dus.
Standaard? Daar houden we niet van bij Buro Aangenaam. Want je wilt immers opvallen als werkgever, toch? Zo bedachten we in samenwerking met Filmakers dΓ©ze toffe campagne voor De Boterlap Groep.
In minder dan een jaar tijd 256 kandidaten via Indeed en 282 sollicitaties via de website voor onder andere de functies operator, medewerker verpakken en weger/menger. In deze case lees je wat een sterke basis voor je werkgeversmerk, doorlopende contentmarketing, een parel van een bedrijfsvideo en een gerichte campagne kan opleveren.Β
βHet interesseren van zonnepanelen monteurs voor de (toekomstige) Atlas Power Academy.β Toen we deze vraag kregen, werkten we al ruim een half jaar met Atlas Power samen, omdat ze doorlopend monteurs zoeken. Maar deze vraag was grootser. De Atlas Power Academy bestond namelijk nog niet en moest nog gelanceerd worden.
Voor het vinden van een junior marketeer en administratief medewerker schakelde Premium Petfood Brands onze hulp in. Benieuwd naar onze beestachtige aanpak?
Vrachtwagenchauffeurs hebben meestal dezelfde soort werkzaamheden en -omgeving, waardoor het lastiger is om je onderscheidend te positioneren als werkgever. Hoe wij toch voor meer dan 100 geΓ―nteresseerde kandidaten zorgden? Lees de case.
De horecabranche heeft het zwaar te verduren gehad. Met een nieuwe werken-bij-omgeving en creatieve campagnes helpen we De Boterlap Groep bij het aantrekken van (onder andere) bedieningsmedewerkers.
Hoe zorg je ervoor dat mensen de vacature als telefonisch hulpverlener niet verwarren met een callcenterbaantje? Door de heldendaden te benadrukken die de hulpverleners verrichten.
Hoe trek je de aandacht van een van de zeldzaamste doelgroepen op de arbeidsmarkt? Developers. Daar hebben wij wel ideeΓ«n voor.
Een snelgroeiende organisatie in een arbeidsmarkt waar krapte heerst, zorg er dan maar eens voor dat je opvalt tussen al die andere bureaus.
Een nieuw horecaconcept waarbij er voor alle afdelingen personeel gezocht werd, midden in een lockdown. Dan moet je wel creatief zijn!
Openstaande functies waar via werving en selectie wel personeel op binnenkwam, maar die vaak in de proeftijd of kort daarna weer opstapten. Hoe los je dat op?
Monteurs werven! Voor meerdere vestigingen en afdelingen (schade, truck & trailer en automonteurs). Er werd vooral via Indeed geadverteerd, maar nu werd het tijd voor een unieke campagne.
Met de snelle groei van Docura β specialist in thuiszorg β was er ook een flinke toename van nieuwe medewerkers nodig. Het probleem? De bestaande branding sloot niet goed aan bij de doelgroep: studenten. Tijd voor een fris en creatief concept! Vanuit het DNA van het werkgeversmerk van Docura Γ©n afgestemd op de behoeften van studenten, ontstond Poetsbuddy.
Benieuwd hoe we dit concept vertaalden in een wervingscampagne? Lees de case!
Atlas Power begon dit jaar met een ambitieuze doelstelling: in 2024 willen ze 95 nieuwe medewerkers aannemen, verdeeld over de functies monteur, adviseur, support en technische dienst. Dit betekent dat ze elke maand 25 sollicitaties nodig hebben.
Hoe bereiken we dit doel in een krappe arbeidsmarkt? Door campagnes te voeren op alle touchpoints van de Candidate Journey. Benieuwd hoe we dat doen? Lees de case!
Een chauffeur vinden voor The Inside? Dat deden we natuurlijk met een flinke dosis creativiteit en strategie. Met onze gerichte campagnes op Meta en Indeed hadden we binnen no-time 20 sollicitaties, waarvan 7 precies in de roos! Dit bewijst maar weer hoe een doordachte aanpak altijd zijn vruchten afwerpt.
Door continu aanwezig te zijn met contentmarketing is McDonaldβs Harderwijk, Nijkerk, Ermelo en Bataviastad constant zichtbaar via Meta en Snapchat, onder de juiste doelgroep en is er een vrij constante stroom aan sollicitanten. Content waar de doelgroep content mee is dus.
Standaard? Daar houden we niet van bij Buro Aangenaam. Want je wilt immers opvallen als werkgever, toch? Zo bedachten we in samenwerking met Filmakers dΓ©ze toffe campagne voor De Boterlap Groep.
In minder dan een jaar tijd 256 kandidaten via Indeed en 282 sollicitaties via de website voor onder andere de functies operator, medewerker verpakken en weger/menger. In deze case lees je wat een sterke basis voor je werkgeversmerk, doorlopende contentmarketing, een parel van een bedrijfsvideo en een gerichte campagne kan opleveren.Β
βHet interesseren van zonnepanelen monteurs voor de (toekomstige) Atlas Power Academy.β Toen we deze vraag kregen, werkten we al ruim een half jaar met Atlas Power samen, omdat ze doorlopend monteurs zoeken. Maar deze vraag was grootser. De Atlas Power Academy bestond namelijk nog niet en moest nog gelanceerd worden.
Voor het vinden van een junior marketeer en administratief medewerker schakelde Premium Petfood Brands onze hulp in. Benieuwd naar onze beestachtige aanpak?
Vrachtwagenchauffeurs hebben meestal dezelfde soort werkzaamheden en -omgeving, waardoor het lastiger is om je onderscheidend te positioneren als werkgever. Hoe wij toch voor meer dan 100 geΓ―nteresseerde kandidaten zorgden? Lees de case.
De horecabranche heeft het zwaar te verduren gehad. Met een nieuwe werken-bij-omgeving en creatieve campagnes helpen we De Boterlap Groep bij het aantrekken van (onder andere) bedieningsmedewerkers.
Hoe zorg je ervoor dat mensen de vacature als telefonisch hulpverlener niet verwarren met een callcenterbaantje? Door de heldendaden te benadrukken die de hulpverleners verrichten.
Hoe trek je de aandacht van een van de zeldzaamste doelgroepen op de arbeidsmarkt? Developers. Daar hebben wij wel ideeΓ«n voor.
Een snelgroeiende organisatie in een arbeidsmarkt waar krapte heerst, zorg er dan maar eens voor dat je opvalt tussen al die andere bureaus.
Een nieuw horecaconcept waarbij er voor alle afdelingen personeel gezocht werd, midden in een lockdown. Dan moet je wel creatief zijn!
Openstaande functies waar via werving en selectie wel personeel op binnenkwam, maar die vaak in de proeftijd of kort daarna weer opstapten. Hoe los je dat op?
Een gloednieuw restaurant op de kaart zetten als culinaire hotspot midden in de natuur β dat is geen kleine opgave. Buitenplaats Het Loo had grote plannen en vroeg ons om mee te denken over hun merkpositionering, content- en marketingstrategie. Hoe dat uitpakte? Met indrukwekkende resultaten in het eerste jaar. Lees snel verder!Β
Bijna de helft van de Nederlanders kwam vorig jaar in aanraking met online fraude. Internet Politie lanceerde de Fraude Scanner, een tool die je hiervoor beschermt. Hoe bouw je vertrouwen op voor een nieuw product? Dat was de vraag waar Buro Aangenaam zich over boog. Met een doordachte strategie en sterke content hielp Buro Aangenaam de Fraude Scanner succesvol op de markt te brengen. Lees de case en ontdek meer!
Atlas Power begon dit jaar met een ambitieuze doelstelling: in 2024 willen ze 95 nieuwe medewerkers aannemen, verdeeld over de functies monteur, adviseur, support en technische dienst. Dit betekent dat ze elke maand 25 sollicitaties nodig hebben.
Hoe bereiken we dit doel in een krappe arbeidsmarkt? Door campagnes te voeren op alle touchpoints van de Candidate Journey. Benieuwd hoe we dat doen? Lees de case!
Waterdicht wil groeien en haar naamsbekendheid vergroten. Het doel is namelijk om marktleider in Nederland te worden, gepositioneerd tussen de advocatuur en de SaaS-bedrijven.Β Dus, hoe brengen we de marketing van Waterdicht in een stroomversnelling? Door de focus te leggen op contentmarketing en personal branding. Meer weten? Lees de case!
Een chauffeur vinden voor The Inside? Dat deden we natuurlijk met een flinke dosis creativiteit en strategie. Met onze gerichte campagnes op Meta en Indeed hadden we binnen no-time 20 sollicitaties, waarvan 7 precies in de roos! Dit bewijst maar weer hoe een doordachte aanpak altijd zijn vruchten afwerpt.
Door continu aanwezig te zijn met contentmarketing is McDonaldβs Harderwijk, Nijkerk, Ermelo en Bataviastad constant zichtbaar via Meta en Snapchat, onder de juiste doelgroep en is er een vrij constante stroom aan sollicitanten. Content waar de doelgroep content mee is dus.
Er is altijd die ene directeur die eigenlijk alles al goed doet. Hij is een marktleider, heeft de juiste visie, en zijn bedrijf loopt top. Maar⦠LinkedIn? Daar gebeurt nog niet veel. Zonde! Zo ook deze directeur. Totdat hij in juni 2024 besloot het anders aan te pakken en ons inschakelde. En dat was de start van een fijne samenwerking. Hoe wij zijn online aanwezigheid aanpakten? Dat lees je in deze case. Lees snel verder!
Waterdicht wil groeien en haar naamsbekendheid vergroten. Het doel is namelijk om marktleider in Nederland te worden, gepositioneerd tussen de advocatuur en de SaaS-bedrijven.Β Dus, hoe brengen we de marketing van Waterdicht in een stroomversnelling? Door de focus te leggen op contentmarketing en personal branding. Meer weten? Lees de case!
Je kan ons mailen, bellen of WhatsAppen, maar het liefst drinken we gewoon een kop koffie met je.
Dankjewel, we hebben je inschrijving ontvangen. Vanaf nu staat je maandelijkse inspiratie-mail aan! π₯
Copyright 2024 Buro AangenaamΒ |Β Privacyverklaring