Vacature Employer Brand Marketeer
Collega's

Buro Aangenaam leukste werkgever van Nederland

Geef de doelgroep op een creatieve manier een kijkje in je organisatie. #marketingtip #vacaturetip

Uit representatief, kwalitatief en grondig onderzoek blijkt Buro Aangenaam de leukste werkgever van Nederland te zijn. Het bureau liet een onafhankelijke partij een survey afnemen onder de medewerkers. Wat bleek? Maar liefst 100% van het personeelsbestand is tevreden en ziet Buro Aangenaam zelfs als de leukste werkgever van Nederland!

Hoe word je de leukste werkgever?

De grote hamvraag: hoe krijg je die eretitel nu te pakken? “Al ons personeel geven we persoonlijke, één-op-één aandacht. We merken dat dat echt bijdraagt aan het stukje werkgeluk.” Vertelt een van de oprichters: Willeke Stam. 

Natuurlijk spraken we ook één van de medewerkers: “Ja, ik zit hier gewoon heel erg op mijn plek. Vooral het personeel maakt de sfeer zo gezellig en leuk, maar de oprichters mogen er ook zijn.” Aldus Emie Budde, Employer Brand Marketeer bij Buro Aangenaam.

Kijk, Emie tevreden houden, is niet altijd makkelijk. Maar als je haar maar genoeg chocola geeft, lukt het vaak wel. De echte uitdaging komt als we meer dan één personeelslid hebben."

"

Hoe zorg je ervoor dat je de titel behoudt als werkgever?

Hoewel het bedrijf trots is op de titel van ‘Leukste werkgever van Nederland’, zien ze ook in dat ze realistisch moeten blijven. Jeroen Bos (ook oprichter van Buro Aangenaam): “Kijk, Emie tevreden houden, is niet altijd makkelijk. Maar als je haar maar genoeg chocola geeft, lukt het vaak wel. De echte uitdaging komt als we meer dan één personeelslid hebben.” Paul Leune (eveneens oprichter) vult aan: “Maar we hebben er alle vertrouwen in dat ook onze nieuwe medewerkers inzien hoe fijn het is bij ons. We pakken die titel volgend jaar gewoon weer!”

Hey, wat goed! Je zit al op 47% van de Candidate Journey: dat is bijna op de helft! Maak een sprong richting onze vacature voor Employer Brand Marketeer, we hebben speciaal voor jou de vacature op meerdere manieren geschreven – zodat er altijd eentje tussen zit die jou aanspreekt. Bij employer brand marketing is het immers belangrijk dat je rekening houdt met het interessegebied van de doelgroep en dat je ze in de juiste tone-of-voice aanspreekt:

Koffietje doen?

Je mag ons mailen, bellen of whatsappen, maar het liefst drinken we gewoon een goede kop koffie met je.

Contactgegevens

info@buroaangenaam.nl

Harderwijkerweg 141
3852 AB Ermelo

Dit bericht delen

Bakkie doen?

Je kan ons mailen, bellen of WhatsAppen, maar het liefst drinken we gewoon een kop koffie met je.

Contactgegevens

info@buroaangenaam.nl

Harderwijkerweg 141
3852 AB Ermelo