Artikelen

Als experts in employer branding, contentmarketing en CEO-marketing hebben wij al veel kennis opgedaan en zijn we graag op de hoogte van alle, laatste trends. Dit delen we dan ook graag met jou! Wel zo Aangenaam, toch? ;-)
Positionering - Buro Aangenaam
Employer branding
Waarom maken jullie bepaalde keuzes in de organisatie en waarom is die vrijdagmiddagborrel toch altijd zo populair? Dat heeft te maken met wie jij bent, wat jij uitstraalt als werkgever én welke mensen dit uiteindelijk aantrekt. Ben jij jezelf er
Werkwijze - Buro Aangenaam
Employer branding
Hoe groot de krapte ook is op de arbeidsmarkt; een nieuwe baan kies of krijg je niet zomaar. Hier gaat een heel proces aan vooraf, dat ook wel de candidate journey wordt genoemd. Wij vertellen je graag wat de candidate
Employer branding

Jouw wervingsstrategie speelt een belangrijke rol bij het aantrekken van kandidaten en de beleving van hun candidate journey. Je zorgt ervoor dat je bedrijf opvalt en onderscheidend is. Laten we wel zijn: in een oververhitte arbeidsmarkt is dat belangrijker dan

nieuwe medewerkers
Employer branding
De nood in iedere branche is groot. Welke organisatie is er níet op zoek naar nieuwe collega’s? You tell me. Daarom is het des te belangrijker om dit traject tactisch en doordacht aan te pakken. We vertellen je graag hoe
medewerkers ambassadeurs
Employer branding
Organisaties zien vaak een hele belangrijke en waardevolle groep over het hoofd: hun eigen medewerkers. Ja, want deze groep kun je inzetten als ambassadeurs van jouw organisatie! Hoe je dit doet? Celine vertelt het je in dit artikel.
Employer branding
Nieuwe medewerkers aantrekken in een krappe arbeidsmarkt; het is niet makkelijk. En dan beperkt Facebook je tegenwoordig ook nog enorm in targetmogelijkheden. De perfecte kandidaat vinden lijkt ver weg. Hoe wij dit aanpakken? Wij vertellen het je in dit artikel.
jong en dynamisch team - Buro Aangenaam
Employer branding
In veel vacatures kom je dooddoeners tegen. Van die vage kreten die eigenlijk weinig zeggen. Een daarvan is een ‘jong en dynamisch team’. Ter onderbouwing besloot ik een poll op mijn LinkedIn te plaatsen. De uitkomst deelt Emie graag met
Vacature Employer Brand Marketeer
Collega's

Geef de doelgroep op een creatieve manier een kijkje in je organisatie. #marketingtip #vacaturetip Uit representatief, kwalitatief en grondig onderzoek blijkt Buro Aangenaam de leukste werkgever van Nederland te zijn. Het bureau liet een onafhankelijke partij een survey afnemen onder

Vacature Employer Brand Marketeer
Employer branding

Hey, zag je die lelijke spelfout? Man, man, man wat erg. En dan ook nog ‘Irriteer je je’. Maar we hadden wel je aandacht en dat is precies ons werk! We praten je bij. De customer journey is bij de

Employer branding - Buro Aangenaam
Employer branding
Veel organisaties hebben hun positionering richting potentiële klanten goed op orde, maar vinden het lastiger om onderscheidend te zijn richting potentiële werknemers. In een oververhitte arbeidsmarkt is dit juist hoe je (de juiste) kandidaten binnenhaalt. Aan de slag dus met
Originele manier personeel werven
Employer branding
Je vacature staat al een paar weken, misschien zelfs maanden online, maar een reactie laat op zich wachten. Tijd om het roer om te gooien en op een originele manier personeel te werven. Maar hoe pak je zoiets aan en
Vacature Employer Brand Marketeer
Employer branding
Het is voor veel bedrijven moeilijk of zelfs nagenoeg onmogelijk om personeel te vinden op dit moment. En als er dan kandidaten solliciteren, dan is het ook nog de kunst om iemand te vinden die bij het bedrijf past en