Dat Corona veel impact heeft gehad op de horeca, hoeven we niet uit te leggen. We deden al eerder een project voor Bella Ciao – ook onderdeel van De Boterlap Groep samen met De Boterlap Harderwijk en Ermelo.
Dat beviel zo goed, dat we voor alle locaties aan de slag mochten. Met nog steeds de uitdaging om personeel over te halen (weer) in de horeca te komen werken (en dan specifiek bij Bella Ciao of De Boterlap natuurlijk).
Omdat we bij Bella Ciao al merkten dat eerlijkheid werd beloond, besloten we deze trend voort te zetten. In de vacatureteksten gebruikten we naast humor, ook eerlijkheid. Bijvoorbeeld door een disclaimer toe te voegen:
De vacatureteksten werden enthousiast ontvangen. De reacties onder de vacaturetekst op Facebook waren zó lovend, dat de opdrachtgever het bijna niet kon geloven. En je weet pas echt dat je goede vacatureteksten schrijft, als je ziet dat de concurrent het idee overneemt.
Niet alleen de vacatureteksten, maar ook het vacatureoverzicht was toe aan vervanging. Samen met onze partner Mandelo, werd er een gloednieuwe werken-bij-omgeving gebouwd. Eentje die conversiegericht is en waar de positionering van De Boterlap Groep duidelijk naar voren komt.
Een van de campagnes die we deden, was gericht op een jongere doelgroep. Daarom besloten we in te zetten op Instagram Reels. Mooie shots van een biertje die getapt werd en koffie die werd ingeschonken. Voor de echte horecaliefhebbers dus. Met deze gerichte campagne haalden we twee sollicitanten binnen.
We werken inmiddels al twee jaar voor De Boterlap Groep. Deze samenwerking zetten we voort door ze blijvend van mooie content te voorzien. Niet alleen op het gebied van werkgeversmarketing, maar ook voor de content richting de klanten.
Natuurlijk mag je ook direct contact met ons opnemen.
Contactgegevens
info@buroaangenaam.nl
Harderwijkerweg 141
3852 AB Ermelo
Dankjewel, we hebben je inschrijving ontvangen. Vanaf nu staat je maandelijkse inspiratie-mail aan! 🥂
Copyright 2024 Buro Aangenaam | Privacyverklaring