Artikelen

Als experts in employer branding, contentmarketing en CEO-marketing hebben wij al veel kennis opgedaan en zijn we graag op de hoogte van alle, laatste trends. Dit delen we dan ook graag met jou! Wel zo Aangenaam, toch? ;-)
Jerrriel, nieuwe collega van Buro Aangenaam
Collega's
Mijn eerste werkweek bij Buro Aangenaam zit erop! Het is dinsdagochtend, de gevoelstemperatuur buiten ligt op –13(!) en ik zit aan het kookeiland thuis mijn eerste blog te schrijven. Vanmiddag heb ik een aantal kennismakingsgesprekken op kantoor staan, dus ik
Employer branding trends
Employer branding

Ook in 2024 staat er weer een hoop te gebeuren op het gebied van employer branding. Dit komt door de aanhoudende krapte op de arbeidsmarkt, maar ook doordat er nieuwe wensen zijn vanuit de werknemers. Daar kunnen organisaties goed op

Contentkalender opstellen - Buro Aangenaam
Contentmarketing
“Hi marketeer! Kun je ‘even snel’ een post online knallen? We hebben namelijk net bedacht dat we meer met social willen doen.” Vraagje: welke marketeer vindt dit nog meer een ténenkrommende vraag? Want ik bedoel maar, ‘even snel’ een post
Saskia - consultant bij Buro Aangenaam
Collega's
Mijn eerste werkweek bij Buro Aangenaam zit erop! Het is dinsdagochtend, de gevoelstemperatuur buiten ligt op –13(!) en ik zit aan het kookeiland thuis mijn eerste blog te schrijven. Vanmiddag heb ik een aantal kennismakingsgesprekken op kantoor staan, dus ik
Consistente contentmarketing
Contentmarketing

Contentmarketing. Misschien weet je wat het is, maar misschien ook nog niet. In dit artikel nemen we jou mee in het belang van deze vorm van marketing, maar ook waarom consistentie in contentmarketing jouw merk in de schijnwerpers zet. En

Spotify Ads - Buro Aangenaam
Employer branding

“Wie heeft er nou een gratis account op Spotify?” Dat dacht ik, toen ik voor het eerst van Spotify Ads hoorde. Het antwoord? Meer dan de helft van de gebruikers. Grote kans dat ook jouw ideale kandidaat liever niet die

KPA methodiek - twee collaga's - veelgestelde vragen
Collega's
Buro Aangenaam is een fijn team van jonge professionals in marketing en data, met klanten zoals LelyPharma en McDonalds. We bieden een inspirerende werkomgeving, waar ontwikkeling, teamwork en maandelijkse inspiratiedagen centraal staan voor een bloeiende carrière.
CEO marketing - interview Emie
CEO-marketing
Als nieuwe Aangenamer vraagt Daniëlle haar collega Emie Budde het hemd van het lijf over CEO-marketing. Emie legt uit hoe CEO's effectief bijdragen aan de sterke merkidentiteit van hun organisatie door middel van CEO-marketing. Lees verder voor alle inzichten!
Buro Aangenaam verhuisd
Nieuws
Ja, Buro Aangenaam goes abroad! Nee, grapje. Maar we zijn wél verhuisd sinds 1 oktober. We stijgen hierdoor naar een nóg hoger niveau (letterlijk), namelijk naar de eerste verdieping in plaats van het oude, vertrouwde stulpje op de begane grond.
CEO marketing - Buro Aangenaam
Nieuws
Wie gaat er nou in tijden van opkomende AI meer focus leggen op contentmarketing? Nou, uh wij. We gaan het bij Buro Aangenaam namelijk anders doen. Of eigenlijk nog steeds hetzelfde, maar dan voor meerdere doelgroepen. Een verhaal dat een
Contentkalender tips werkgeversmerk - twee collega's die content maken
ContentmarketingEmployer branding
Klinkt dit aangenaam? Een sterker (werkgevers)merk en een grotere betrokkenheid van potentiële sollicitanten. Dat is de kracht van consistente contentmarketing met behulp van een contentkalender. In dit artikel delen we 5 ijzersterke tips voor het opzetten van jouw contentkalender.
Wat is een employer brand marketeer - Buro Aangenaam
Employer branding

Wat is een employer brand marketeer eigenlijk? Dat is wat we elkaar vroegen tijdens een werkoverleg. Natuurlijk weten we zelf precies wat we doen, maar voor ‘buitenstaanders’ is het best een onbekende en ingewikkelde term. Daarom vroegen we al onze