
Het vraagstuk.
Scott Woltering is een veelbelovend golftalent en is onderweg naar de stap om als professioneel golfer verder te gaan.
Om te werken aan zijn professionele merk, heeft hij een sterk en onderscheidend personal brand nodig. Een professionele uitstraling, meer online zichtbaarheid en content op alle relevante kanalen. En dát is waar wij (samen met ons broertje LeadLogic en partner Draad) hem bij gaan helpen.
Kern & positionering.
We zijn met Scott om tafel gegaan om de kern van zijn persoonlijke merk scherp te stellen. Wat drijft hem, wat maakt hem uniek? Deze basis vormt de leidraad voor al onze uitingen: visueel, tekstueel en in content. Een positionering die eruit springt tussen andere sporters én past bij zijn internationale ambities.

De aanpak.
1. Een nieuwe look en feel op de website
We hebben de website een professionele make-over gegeven. De website oogt nu strakker, krachtiger en volwassener. Resultaat: een website die zijn prestaties en ambities op een professionele manier presenteert.

De oude website.
2. Het online visitekaartje: Instagram!
De stijl voor Scott’s Instagram-profiel hebben we ook herzien. We hebben een stijl ontwikkeld die visueel aantrekkelijker en overzichtelijker is dan voorheen. Zijn broer Mac beheert de kanalen, met onze creatieve en strategische begeleiding.



3. Een betrokken community
Naast de visuele stijl van zijn content, kijken we ook naar de inhoud: welk type content is relevant voor zijn pad en zijn ambities, en hoe kunnen we zijn publiek op een leuke manier betrekken bij zijn avontuur. Denk aan contentvormen als training video’s, match-highlights, behind‑the‑scenes en Q&A’s. Zo geven we zijn volgers een authentiek kijkje in Scott’s wereld!

Resultaat.
Het doel is om een online professionaliseringsslag te maken die past bij de offline professionaliseringsslag die Scott gaat maken. Zo wordt hij niet alleen prof op de baan, maar straalt hij dit ook online uit.
Nog zo'n case lezen? Poetsbuddy
Met de snelle groei van Docura – specialist in thuiszorg – was er ook een flinke toename van nieuwe medewerkers nodig. Het probleem? De bestaande branding sloot niet goed aan bij de doelgroep: studenten. Tijd voor een fris en creatief concept! Vanuit het DNA van het werkgeversmerk van Docura én afgestemd op de behoeften van studenten, ontstond Poetsbuddy. Benieuwd hoe we dit concept vertaalden in een wervingscampagne? Lees de case!
Meer resultaten bekijken.

Daarvoor haalden we alles uit de (keuken)kast voor DB Keukens. Samen met onze partner Redmatters, zetten we een ijzersterke campagne neer. Het resultaat? Meer dan 2 miljoen impressies en 118 sollicitaties!

Monteurs werven! Voor meerdere vestigingen en afdelingen (schade, truck & trailer en automonteurs). Er werd vooral via Indeed geadverteerd, maar nu werd het tijd voor een unieke campagne.

Er is altijd die ene directeur die eigenlijk alles al goed doet. Hij is een marktleider, heeft de juiste visie, en zijn bedrijf loopt top. Maar… LinkedIn? Daar gebeurt nog niet veel. Zonde! Zo ook deze directeur. Totdat hij in juni 2024 besloot het anders aan te pakken en ons inschakelde. En dat was de start van een fijne samenwerking. Hoe wij zijn online aanwezigheid aanpakten? Dat lees je in deze case. Lees snel verder!
Natuurlijk mag je ook direct contact met ons opnemen.
Contactgegevens
info@buroaangenaam.nl
Harderwijkerweg 141
3852 AB Ermelo