VHD

Hier werken helden.
vacature buro aangenaam

Het vraagstuk.

Telefonisch hulpverleners bij VHD helpen mensen in nood uit de brand – soms zelfs letterlijk. Een waardevol beroep waarbij je elke dag met interessante verhalen thuiskomt. Toch is er veel concurrentie met commerciële callcenters bij het werven van kandidaten. Hoe kunnen we de impact die medewerkers van VHD maken meer uitvergroten?

De openstaande functies.

vhd

Medewerkers > Helden

Het negatieve imago van callcenters, gaf ook af op VHD. Dit terwijl je op de alarmcentrale van VHD je bezighoudt met mensen helpen, in plaats van ze iets te verkopen. De positionering kon dus beter om dat verschil duidelijk te maken.

Uit de positionering kwam duidelijk naar voren dat de medewerkers bij VHD heldendaden verrichten. Zij zijn het vangnet wanneer jij in Frankrijk langs de weg staat met pech en wanhopig met handen en voeten probeert uit te leggen wat er aan je auto mankeert. De helden bij VHD maken dagelijks heftige situaties mee en proberen de hulpvragers zo goed mogelijk te helpen. Een welverdiende titel dus.

Met de bedrijfsvideo laten we zien hoe belangrijk het werken bij VHD is. In de video laten we ook duidelijk de Deventerse trots naar voren komen om de doelgroep nog meer aan te spreken. 

Gaaf hè? Maar wat levert zo’n video nu eigenlijk op? Hier wat harde cijfers voor je:

200.000 views

79.000+ mensen bereikt

2.600+ klikken

11 leads | social media

15 sollicitaties | website

En hoe gaat het nu verder?

We blijven VHD ondersteunen bij het uitlichten van hun helden(daden). We houden ze continu bij de doelgroep onder de aandacht door het plaatsen en promoten van berichten, draaien nog meer vacaturecampagnes en schrijven artikelen over de verhalen van medewerkers. Met als doel: nieuwe helden vinden en de huidige helden trots maken. 

Nog zo'n case lezen? LeadLogic.

Een snelgroeiende organisatie in een arbeidsmarkt waar krapte heerst, zorg er dan maar eens voor dat je opvalt tussen al die andere bureaus.