Medior - Employer Brand Marketeer
Aangenaam! Waarschijnlijk ben jij al ruimschoots bekend in de wondere wereld van marketing. Heeft de term employer branding ongetwijfeld ook al meer dan eens de revue gepasseerd, je nieuwsgierig gemaakt of heb je er al ervaring in. Et voilà, hier ben je dan. Leuk dat je geïnteresseerd bent in deze vacature!
Oké, wat ga ik doen?
Je gaat veel verschillende dingen doen, maar globaal komen je werkzaamheden hierop neer:
- Je bent verantwoordelijk voor je eigen opdrachtgevers van A tot Z. Van de eerste klankgesprekken, tot aan het adviseren over de contentstrategie, adverteren en de uitvoering.
- Onderzoek naar de positionering – door gesprekken met directie en werknemers én deskresearch.
- Veel schrijven: blogs, social media berichten, vacatureteksten, e-mailtemplates;
- De meest creatieve en uiteenlopende campagnes op strategisch niveau bedenken, opzetten en optimaliseren;
- (Foto-/video)producties bij de opdrachtgevers in goede banen leiden;
- Onze eigen marketing on point houden;
- Nieuwe potentiële opdrachtgevers omver blazen met ons concept;
- Proactief meedenken over hoe wij Buro Aangenaam kunnen blijven verbeteren;
- Veel contact met collega’s, partners en opdrachtgevers onderhouden.
Dit alles tussen de 24 en 40 uur per week.
Dit krijg je van ons:
- Leuk startsalaris, tussen de 3275 en 3625 euro bruto - afhankelijk van je werkervaring;
- De nieuwste iPhone of Samsung en MacBook Pro of Windows - deze mag je ook privé gebruiken;
- Een mobiliteits- of kilometervergoeding - denk aan een leaseauto;
- Bonus: je wordt beloond als je nieuwe opdrachtgevers aantrekt of de huidige opdrachtgevers behoudt;
- 25 vakantiedagen die je mag inzetten wanneer jij wilt. Last minute naar Parijs? Au revoir! Of liever bakken op Curaçao?
- Oja, je bent ook vrij op je verjaardag! En als die nét dit jaar in het weekend valt ben je op maandag of vrijdag vrij;
- Alle vrijheid om op drie kantoren te werken: eentje in Ermelo en een in Amersfoort. De derde is je eigen thuiskantoor;
- Je werktijden bepaal je zelf en we doen niet aan geouwehoer met proeftijd. Direct een jaarcontract met uitzicht op vast.
Jeroen, Paul, Lammert en Willeke – a.k.a. de eigenaren – richten het werken bij Buro Aangenaam graag zo in als hoe zij zelf het liefst in dienst zouden zijn bij een bedrijf:
- Veel gezelligheid;
- We hebben nog nooit van hiërarchie gehoord;
- Doen al helemaal niet aan controle - tenzij jij graag feedback wil;
- Wel aan ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
- En vinden dat iedereen even veel inspraak heeft in de gang van zaken.
Wat neem ik mee?
In ieder geval tussen de 2 en 5 jaar relevante werkervaring. En hiermee heb je een streepje voor:
- Een diploma hbo Communicatie, maar bijvoorbeeld HRM of Commerciële Economie kan ook interessant zijn;
- Je kan steengoed schrijven, dus niet alleen zonder d/t foutjes en 'beter als jou', maar ook gewoon écht goede teksten die converteren;
- Ervaring met adverteren op social media;
- Je bent op dit moment werkzaam als content marketeer, data marketeer of copywriter;
- Ervaring met het werken bij een bureau en/of met opdrachtgevers.
Als je je hier niet helemaal in kunt vinden, maar wel relevante werkervaring hebt en denkt dat je binnen het algehele plaatje past, schroom dan niet om alsnog te solliciteren. We worden graag overtuigd.
Hoe kan ik solliciteren?
Bij ons kun je alleen in een relaxte setting kennismaken. Want solliciteren, dat is zó 2013. Liever doen we gewoon een bakje koffie, thee of fris om elkaar te leren kennen. Je bent van harte uitgenodigd om kennis te maken met Jeroen. Of ga eerst in gesprek met een van de andere Employer Brand Marketeers: Leonie. Je kan haar bereiken op 0645010759, of stuur een mail naar info@buroaangenaam.nl.